هدست واقعیت مجازی ROCK BOBO 3D VR
نوشته شده توسط : تبلت فون

عینک‌های واقعیت مجازی یکی از کارآمدترین ابزارهای تکنولوژی‌های VR می‌باشند که امروزه به وفور در بازار ایران نیز به فروش می‌رسند. در حالی که کمپانی‌های مطرح زیادی مانند سامسونگ و سونی به عرضه محصولاتِ نه چندان اقتصادی در این دسته روی آورنده‌اند، کمپانی‌های دیگری نیز در این عرصه فعالیت می‌کنند که برخلاف رقبای صاحب نام خود محصولات ارزان‌قیمتی تولید می‌کنند. عینک واقعت مجازی ROCK BOBO 3D VR یکی از همین محصولات می‌باشد که با دارا بودن قیمت خرید بسیار مناسب، می‌تواند یکی از به‌صرفه‌ترین گزینه‌های خرید عینک واقعیت مجازی شمرده شود. لازم به ذکر است که BOBO VR از محصولات کمپانی ROCK می‌باشد، کمپانی که بیشتر در زمینه تولید لولزم جانبی گوشی‌های هوشمند شناخته شده است. این عینک همانند رقبای خود فاقد صفحه‌نمایش بوده و کاربران برای استفاده از آن به گوشی هوشمند وابسته خواهند بود. بیشتر قسمت‌های عینک از پلاستیک ساخته شده که کمک شایانی نیز در وزن پایین آن داشته است. البته پشت محفظه‌ای که گوشی در آن قرار می‌گیرد از آلومینیم ساخته شده که دلیل این امر نیز به استفاده از سیستم کاهنده دمای گوشی بر می‌گردد. اندازه ایده‌آل برای گوشی‌هایی که می‌توان در این هدست استفاده کرد برابر با 4.6 الی 6 اینچ می‌باشد. همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، محفظه این هدست با یک قاب به شکل کامل پوشانده شده تا کاربران در استفاده‌های روزمره با مشکل نور پس زمینه مواجه نشوند.

زاویه دید لنزهای این هدست استاندارد بوده و برابر با 95 درجه می‌باشد. از آنجایی که درک بهتر واقعیت مجازی تنها به نمایش تصاویر محدود نمی‌شود، سازنده‌های این هدست صدای 3D را نیز در طراحی این محصول لحاظ کرده‌اند تا لذت استفاده از آن چند برابر شود. در مورد دقت و وضوح تصاویر نیز باید اعتراف کنیم که BOBO VR یکی از بهترین هدست‌های واقعیت مجازی در این زمینه می‌باشد، بطوری که اگر کیفیت تصاویر نمایش داده شده بالا باشد، تشخیص واقعی نبودن تصاویر بسیار سخت خواهد بود.

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی ارزان قیمت





:: برچسب‌ها: قیمت عینک های واقعیت مجازی , قیمت انلاین عینک واقعیت مجازی , خرید عینک های واقعیت مجازی , خرید عینک واقعیت مجازی , عینک های واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی ROCK BOBO 3D V , فروشگاه اینترنتی , تبلت فون ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: